sobota, 21 kwietnia 2012

Zamiast podkladu

Zaliczam sie do tych kobiet,ktore niespecjalnie kochaja podklady.Zawsze jest to jednak kolejna warstwa makijazu(czesto odczuwalna i czasem widoczna),trzeba dobrac odpowiedni kolor(co nie jest najlatwiejsze)dlatego staralam sie znalezc jego zamienniki.Oczywiscie raz na jakis czas-na specjalna okazje uzyje mojego ulubionego Clarins Everlasting
,ale jest to raczej rzadkosc.
Uwielbiam za to kremy tonujace(tinted moisturiser),brazujace czy BB(Blemish Balm)kremy!Do ukrycia wiekszych niedoskonalosci uzywam punktowo dobrze kryjacego korektora- i zawsze jest to bardziej naturalny look niz zestaw podklad+korektor.

Ulubionym  kremem tonujacym jest dla mnie Vichy Lumineuse Sheer Tinted Moisturiser(w kolorze 02 Peche).

Ja mam wersje rozswietlajaca(jest jeszcze matowa).Po toniku,wklepuje krem jak kazdy inny.Jesli mamy sucha cere mozemy wczesniej uzyc jeszcze dobrego kremu nawilzajacego.Cera po jest pieknie rozswietlona,o rownym kolorycie,zadbana!I nie czujemy,ze mamy cokolowiek na twarzy:)Dodatkowo krem ten jest hypoalergiczny,czyli idealny nawet dla tych podatnych na alergie kosmetyczne.Czego chciec wiecej?:)
*tansza alternatywa jest e.l.f. Tinted Moisturizer SPF 15,ja mam w kolorze Spice.Lekko przyciemnia twarz,wyrownuje koloryt i ma filtr UV!



Natomiast moim numerem 1 okazal sie Garnier Skin Naturals,Miracle Skin Perfector(Krem BB odzywiajaco-koloryzujacy 5 w 1)!!!

Ja mam w kolorze medium/sniadym.
Jest to idealny wielofunkcyjny kosmetyk do twarzy.Zastepuje nam krem,baze i podklad.Nawilza,odzywia,wyrownuje koloryt,wygladza,ukrywa zaczerwienienia,rozswietla cere(dzieki witaminie C) i posiada filtr SPF 15 a do tego utrzymuje sie prawie caly dzien!Oprocz upiekszania cery,rowniez ja pielegnuje:)Perfector?YES!!

A Wy wolicie podklady czy tak jak ja ich naturalne zamienniki?




1 komentarz:

  1. Hm ja odkąd zaczełam używać lekkiego podkładu Maybelline New Affinitone nie istnieje dla mnie już nic innego.
    Może kiedyś wypróbuje czegoś nowego? ;)

    Pozdrawiam, Sylwia.

    OdpowiedzUsuń